dt 140521 sperm 800x600

آیا ناباروری ناشی از مشکلات اسپرم با طب هومیوپاتی درمان میشود؟

فهرست مطالب

برخی از آقایان به علت کمبود اسپرم و یا نداشتن اسپرم دچار ناباروری هستند.آیا برای این موارد هم طب هومیوپاتی درمان دارد؟

پاسخ : کمبود اسپرم و داشتن اسپرم های ضعیف که توانایی تحرک ندارند یکی از علل شایع ناباروری آقایان است. علت مهم بوجود آمدن این شرایط ، واریس شدید و قدیمی بیضه است- واریکوسل -Varicocele

از علل دیگر نیز می توان به برخی عفونتهای قدیمی درمان نشده ، سیگار ، نداشتن تحرک ، برخی از شغلهای آسیب زا ، مواد غذایی نامناسب ، آلاینده های محیطی ، امواج مغناطیسی ،مشکلات هورمونی ، ضربه و آسیب به بیضه و… اشاره کرد.

در صورتی که مشکل ناشی از همه این علل بوده ولی فقط تعداد و یا حرکت اسپرم ها کاهش یافته است ، طب هومیوپاتی با درمان دارویی میتواند این مشکل را اصلاح نماید. در مواردی که عدم وجود اسپرم گزارش شده است نیز دو حالت وجود دارد،اول اینکه اسپرم وجود دارد اما آنقدر کم است که در آزمایشات قابل مشاهده نیست.

در این موارد درمان طب هومیوپاتی در افزایش اسپرم موثر است .در حالت دوم واقعا” هیچ اسپرمی وجود ندارد و درمان دارویی در موارد اندکی توانسته است بافت بیضه را برای ساخت اسپرم تحریک کند . توصیه میکنیم هرگونه مشکل و یا اختلال در باروری و یا ارتباط زناشویی را جدی بگیرید و این مشکلات هر چه زودتر مورد بررسی و درمان قرار گیرد.مثلا” درمان به موقع واریس بیضه – واریکوسل – بسیار موفقیت آمیز بوده و پیشرفت بیماری را متوقف مینماید و از ناباروری های بعدی جلوگیری می نماید.

طب هومیوپاتی در درمان ناباروری در زنان و مردان بسیار توانمند بوده و بسیاری از بیماران با مصرف داروهای طب هومیوپاتی درمان شده اند.

( درمان در طب هومیوپاتی بوسیله مصرف داروهای خوراکی این روش درمانی ایجاد می شود و این روش درمانی با هیپنوتیزم و یا انرژی درمانی و… متفاوت می باشد.)