کرم-آبرسان-آلوئه-ورا

فواید استفاده از کرم آبرسان آلوئه‌ ورا برای پوست و زیبایی

فهرست مطالب

کرم آبرسان آلوئه‌ ورا

 

کرم آبرسان آلوئه‌ ورا با بهره گیری از عصاره آلوئه ورا موجب رطوبت‌رسانی، نرمی و لطافت پوست می‌شود. وجود ترکیبات آبرسان دیگر نظیر هیالورونیک اسید در رطوبت‌رسانی و بازگرداندن تعادل طبیعی رطوبت بسیار مؤثر می‌باشند. این کرم با آبرسانی به پوست، رطوبت لازم برای فعالیت‌ سلول‌های پوست را تأمین کرده و خشکی و اگزما را برطرف می‌کند.

این کرم برای هر نوع پوستی مناسب بوده و با خاصیت ضدالتهابی که دارد از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند و سلول‌های مرده پوست را نرم کرده و از بین می‌برد.

خواص کرم آبرسان آلوئه‌ ورا:

کرم آبرسان آلوئه ورا

  • حاوی ۹۲٪ عصاره آلوئه ورا،
  • ضد التهاب، رطوبت رسان حاوی ویتامین B5، E
  • آبرسان، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست،
  • جذب سریع و بدون ایجاد حس چربی بر روی پوست
  • نرم و لطیف کننده
  • از بین برنده‌ی خشکی پوست
  • درخشان کننده و شاداب کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز

عصاره آلوئه ورا :

به عنوان یکی از مؤثرترین گیاهان رطوبت رسان شناخته شده است و اثربخشی آن برای کمک به نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و بازسازی پوست اثبات شده است. عصاره آلوئه دارای خواص التیام بخش و ترمیم کننده زخم‌ها و آسیب‌های پوستی می‌باشد. بریدگی یا زخم کوچک پوستی، سوختگی پوست و دانه‌های پوستی با استفاده از آلوئه ورا به خوبی درمان می‌شوند. آلوئه ورا سلول‌های مرده پوست را نرم کرده و آنها را از بین می‌برند. لذا پوست را صاف و نرم می‌کند. گیاه آلوئه ورا و محصولات مراقبتی حاوی این عصاره در تمام فصول قابل استفاده است. این عصاره در فصل گرما پوست را خنک کرده و با آبرسانی به پوست، از آفتاب سوختگی پوست جلوگیری کرده و در فصل زمستان با رطوبت رسانی پوست از خشک شدن پوست بر اثر سرما جلوگیری می‌نماید.

عصاره آلوئه ورا
آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا از آن دسته گیاهان پر طرفدار می‌باشد که خاصیت درمانی فوق‌العاده‌ای دارد و استفاده از آن در زیبایی و شادابی پوست نیز بسیار تأثیرگذار است. خواص و فواید این گیاه به قدری زیاد می‌باشد که امروزه در تولید مواد خوراکی، نوشیدنی‌ها و همچنین بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی همچون کرم مرطوب کننده آلوئه ورا از این گیاه استفاده می‌شود. استفاده از عصاره‌ی آلوئه ورا به پوست شما زیبایی فوق‌العاده‌ای می‌بخشد.

کرم آبرسان آلوئه ورا برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که پوست خشک دارند معمولن پوستشان رطوبت کمی دارد و عوارض آن در ظاهر فرد کاملن مشهود است. پوست این افراد نیاز به رطوبت رسانی روزانه دارد. کرم آبرسان آلوئه ورا با آبرسانی و حفاظت از پوست خشک موجب شادابی و نرمی پوست شده و تعادل طبیعی پوست را به آن باز می‌گرداند. افرادی که پوست طبیعی و نرمالی دارند نیز می‌توانند از این کرم استفاده نمایند. اشعه‌های مضر خورشید، آب و هوای نامساعد، آلودگی هوا می‌تواند برای پوست مشکلاتی را ایجاد نماید. کرم آبرسان آلوئه ورا علاوه بر رطوبت رسانی با بهره‌گیری از خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E، با این عوامل مخرب روزانه مبارزه نموده و موجب شادابی پوست و حفظ عملکرد طبیعی آن می‌شود.

برخی خواص کرم آبرسان آلوئه ورا

جلوگیری و درمان خشکی پوست

استفاده از این کرم از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. اگر نمی‌خواهید پوستی خشک داشته باشید می‌توانید در طول روز یکی دو بار یا چند بار از این کرم استفاده کنید. همچنین اگر پوستی خیلی خشک و یا اگزمایی دارید با استفاده از این محصول به سرعت دوباره پوستی نرم و لطیف خواهید داشت. کرم آبرسان آلوئه ورا با استفاده از ترکیبات مؤثری که دارد همواره رطوبت پوست شما را حفظ کرده و از خشکی مجدد آن جلوگیری می‌کند. خشکی کم، متوسط و یا زیاد پوستی با این کرم فوق العاده به سرعت از بین می‌رود و جای خود را به نرمی و لطافت می‌دهد.

پیشگیری از چین و چروک

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد چین‌ها و چروک‌های پوستی خشکی بیش از حد آن است. وقتی پوست شما خشک و کم آب شود زمینه لازم جهت ایجاد چروک‌ها به وجود می‌آید. استفاده از آبرسان‌ها با تامین رطوبت تشنگی و کم آبی پوست را برطرف می‌کند. پس دیگر زمینه‌ای برای پیدایش چین و چروک وجود ندارد. اگر نمی‌خواهید هرگز با چین و چروک‌ها رو به رو شوید استفاده از آبرسان‌ها شما را به هدفتان می‌رساند. با استفاده از کرم‌های آبرسان همیشه پوستی جوان و شاداب خواهید داشت. کرم آبرسان آلوئه ورا تا لایه‌های زیرین پوست وارد شده و پوست شما را عمیقن آبرسانی می‌کند. این موضوع از پیدایش چین و چروک جلوگیری می‌کند.

مناسب برای آفتاب سوختگی

کرم مرطوب کننده آلوئه ورا برای درمان آفتاب سوختگی و التهاب پوست‌های ملتهب کاملن مناسب است. افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده‌اند و پوستشان دچار آسیب و التهاب شده، مصرف این کرم برای آن‌ها می‌تواند کاملن کارساز و مفید باشد. نرمی و لطافت پوست را می‌توان با مصرف کرم آبرسان آلوئه ورا به دست آورد.

می‌توان به جرأت از آلوئه ورا به عنوان پرطرفدارترین گیاه، جهت درمان مشکلات پوستی نام برد. گیاه آلوئه ورا برای رطوبت و آبرسانی به پوست‌های خشک و زبر، بهترین گزینه موجود است. افراد بسیاری برای بهره گرفتن از خواص این گیاه لزج، اقدام به پرورش آلوئه ورا در خانه می‌نمایند. خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی این گیاه، برطرف کردن و درمان چین و چروک‌های پوستی را به دنبال دارد. آلوئه ورا برای پوست‌های آفتاب سوخته و ملتهب، بهترین داروی طبیعی و یک تسکین دهنده بی نظیر است.

از خواص بی‌نظیر گیاه آلوئه ورا می‌توان به آبرسانی و مرطوب کنندگی، بر طرف کردن و درمان چین و چروک‌های پوستی اشاره کرد. همچنین درمان التهاب و آفتاب سوختگی از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌باشد. در اصل آلو‌‌‌‌‌‌‌ئه ورا سرشار از آب بوده و باعث می‌شود رطوبت پوست تأمین شود و سبب محکم شدن و لیفت پوست خواهد شد. علاوه بر این موارد سلول‌های مرده‌ی پوست را نیز از بین می‌برد و منافذ باز آن را مسدود می‌کند.

گیاه آلوئه ورا در کنترل چربی پوست و در نتیجه پیشگیری از آکنه و جوش‌های ناشی از چربی پوست، بسیار مؤثر است. افراد بسیاری به صورت اختصاصی و برای درمان جوش‌های ناخوشایند روی پوستشان از این گیاه شگفت انگیز بهره می‌برند. کرم آبرسان آلوئه ورا نیز با خواص فراوان این گیاه در خود، درمانی مؤثر برای جوش‌های ناشی از چربی پوست به شمار می‌آید. این کرم آبرسان، کاملن فاقد چربی است و سرشار از خواص آبرسانی برای پوست‌های خشک است. آبرسانی و عاری از چربی بودن این کرم، سبب می‌شود تا استفاده از آن برای همه پوست‌ها ( خشک، نرمال و چرب ) کاملن مناسب باشد.

برخی خواص کرم آبرسان آلوئه ورا

 

نحوه مصرف

ابتدا پوست را شسته و پاکسازی نمایید. مقدار مناسبی از کرم را برداشته و روی قسمت مورد نظر به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. استعمال کرم می‌تواند به صورت روزانه، نتایج شگفت انگیزی برای پوستتان به دنبال داشته باشد.