مدت زمان درمان هومیوپاتی

مدت درمان در طب هومیوپاتی

فهرست مطالب

درمان در هومیوپاتی چقدر زمان نیاز دارد؟

 

بیماران معمولن قبل از شروع روند درمان از پزشک هومیوپات سوال می‌کنند که درمان بیماری در طب هومیوپاتی چقدر زمان نیاز دارد؟

در طب هومیوپاتی موفقیت در درمان و زمانی که به درمان کامل می‌رسیم به فاکتورهای متعددی مرتبط هست؛ مثلن اینکه آیا این بیماری که بخاطرش مراجعه کردید زمینه خانوادگی و ژنتیک دارد یا خیر؟ چند سال هست که این بیماری را دارید؟ هرچقدر که مدت زمان ابتلا به بیماری بیشتر باشد قطعن به زمان بیشتری هم برای درمان نیاز داریم. خیلی از بیماری‌ها هستند که عوارضی رو به جا می‌گذارند که فرد رو طی سال‌ها آزرده کردند، مثل عوارض جسمی یا عوارض روحی؛ که اینها قطعن در روند درمان تأثیرگذار هست.

طب هومیوپاتی در جستجوی این هست که بیماری را از پایه و بصورت ریشه‌ای و علتی درمان کند؛ پس لازم هست که در روند درمان صبور باشید، داروهایی را که به شما داده می‌شود به موقع مصرف کنید، رژیم غذایی را کامل رعایت کنید و برای جلسات بعدی درمان نیز به صورت منظم مراجعه کنید. قطعن درمان به شکیبایی نیاز دارد و هرچقدر شکیبایی و همراهی شما در روند درمان بیشتر باشد موفقیت بهتری را در درمان خواهیم داشت.

بسیاری از از مواقع پیش می آید که بیماری زمان طولانی ای در بدن بیمار فعال بوده ولی بیمار به آن توجهی نداشته است. برای مثال فردی که مدتها درد خفیفی در زانو احساس می کرده است ولی هیچ گاه درد آن برایش قابل توجه نبوده است ولی ممکن است که در طی شش ماه اخیر درد شدیدی را احساس نماید. در این حالت ممکن است به اشتباه برداشت شود که بیماری شش ماه است که آغاز شده حال آن که سالهاست که بیماری فعال بوده است.

درمان کامل مشکلات معده با هومیوپاتی
درمان کامل مشکلات معده

عامل اصلی بیماری ها

ریشه و عامل اصلی بوجود آورنده بسیاری از بیماری ها در احساسات و روان فرد است. تنش های احساسی و روانی که به افراد در مقاطع زندگی وارد می شود ممکن است زمینه بروز بیماری های مختلفی را در جسم و ذهن فرد ایجاد نماید. برای مثال فردی را در نظر بگیرید که مشکل درد و احساس سوزش معده و ریفلاکس اسید معده دارد. ممکن است فرد مذکور اعلام نماید که یک سال است که به این بیماری مبتلا شده است. در درمان هومیوپاتی ما به دنبال درمان علت و ریشه بیماری هستیم . بنابراین درفرآیند ویزیت هومیوپاتی در سه حوزه جسم ، ذهن و روان به دنبال ریشه و علایم بیماری و بیماری ساز میگردیم .

در مثال فوق ممکن است با بررسی های بیشتر متوجه شویم که فرد سالهاست که در شغلی مشغول به فعالیت است که استرس بسیار زیادی را متحمل می شود. بنابراین ممکن است شروع بیماری در سالها قبل باشد حال آنکه بروز درد معده فقط یکسال است که شروع شده است. بنابراین درمان ریشه ای  و اصولی بیمار که منجر به شفای کامل می شود آن است که آثار لطماتی که در استرس و اضطراب این سالیان بر فرد وارد گشته درمان شود که در نتیجه آن درد معده نیز درمان خواهد شد. لذا در این موارد از درمان پذیران عزیز خواهش می شود که دوره درمان خود را تا انتها تکمیل نمایند تا بیماری بطور کامل درمان شود.

طول دوره درمان هومیوپاتی چقدر است ؟

شاید این سوال پیش بیاید که وقتی میگوییم صبوری منظور چند سال است؟ شاید برای شما جالب باشد که اکثر مشکلات جسمی با درمان هومیوپاتی به سرعت درمان می شوند. ولی درمان عامل بیماری و بیماری ساز ممکن است زمان بیشتری بطلبد. برای پاسخ به این سوال بهتر است از مثال قبل کمک بگیریم. در این حالت مشکلات معده و ریفلاکس بیمار خیلی زود بهبودی زیادی میابد ولی درمان استرس و اضطراب ممکن است کمی زمان ببرد بنابراین لازم است درمان پذیر برای درمان عامل اصلی بیماری صبوری بخرج دهد.

درمان کامل مشکلات معده

چه بیماری هایی با هومیوپاتی درمان می شوند؟

پزشکی هومیوپاتی یک روش درمانی کامل برای کلیه بیماری هاست. جهت آشنایی با این طب مطلب هومیوپاتی چیست را مطالعه نمایید . همچنین جهت آشنایی دقیق تر با بیماری هایی که با هومیوپاتی قابل درمان هستند را مطالعه نمایید.

جهت ثبت درخواست ویزیت اینترنتی تصویری با بهترین پزشک های هومیوپاتی اینجا را کلیک کنید.