پرسشهای متداول ویزیت آنلاین

پرسشهای متداول فرایند ویزیت آنلاین

پرسشهای متداول ویزیت آنلاین
پرسشهای متداول ویزیت آنلاین

همانطور که خدمت شما عزیزان معرفی کردیم مجموعه هومیوپات شرایطی را فراهم کرده که از هر نقطه‌ای در کشور و همچنین هموطنان خارج از کشور و حتی افراد غیرایرانی به زبان انگلیسی، می‌توانند با بهترین کیفیت و با بهترین پزشکان ایرانی ملاقات تصویری داشته باشند و ویزیت هومیوپاتی انجام دهند.
به همین منظور و برای درخواست ویزیت آنلاین، همه مراحل برای ثبت درخواست و  شروع روند درمان تا زمانی که بهبودی کامل می‌رسید در بخشهای مختلف سایت توضیح داده شده است تا بتوانید درمانی با کیفیت و نتیجه‌ بخش را در مجموعه هومیوپات داشته باشید.
با توجه به اهمیت این موضوع و کیفیت درمان و بهبودی کامل شما عزیزان، در تلاشیم تا با راهنمایی کامل بتوانید به راحتی فرایند درمان خودتان را شروع کنید و به این منظور برخی از سؤالات پرتکرار را گرد آورده‌ایم و پاسخ دادیم تا با مطالعه آنها بتوانید مراحل درمان را با سرعت بیشتری پیگیری کنید.
همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و با شماره +989023271193 در ارتباط باشید.

ویزیت آنلاین با پزشک هومیوپات از طریق سایت انجام می‌شود. قبل از ویزیت نحوه ارتباط را کامل توضیح می‌دهیم.

بله. ما در مجموعه هومیوپات، فرایند درمان را طوری طراحی کرده‌ایم که شما می‌توانید با موبایل، لپ تاپ و تبلت همه مراحل درمان را طی کنید.

طول مدت درمان بیماری برای هر شخص با توجه به بیماری، مدت زمان ابتلا، ویژگی‌های فردی و … متفاوت است. برای توضیحات بیشتر حتمن ویدئوی مدت درمان هومیوپاتی را مشاهده کنید.

از آنجاییکه طب هومیوپاتی کل‌نگر هست همه مشخصات روحی و جسمی فرد برای انجام روند درمان مهم و تأثیرگذار است و پزشک شما به دقت بررسی می‌کند. برای توضیحات بیشتر حتمن ویدئوی اهمیت تکمیل فرم پذیرش را مشاهده کنید.

مدت درمان و تعداد جلسات ویزیت برای هر شخص متفاوت است و پزشک در این مورد با شما صحبت می‌کند.

بله. در مجموعه هومیوپات، از ابتدای روند درمان تا زمانیکه به بهبودی کامل می‌رسید همواره با ما و پزشک در ارتباط هستید و اگر هرزمانی سؤال یا مشکلی داشتید می‌توانید مطرح کنید.

بله. اطلاعاتی که شما در فرم پذیرش وارد می‌کنید صرفن برای پزشک و کمک به روند درمان خودتان است. این اطلاعات فقط در اختیار پزشک شما قرار می‌گیرد و در تماس ویدیویی شما با پزشک، بررسی تکمیلی انجام خواهد شد.

بله. در مجموعه هومیوپات شرایطی فراهم آوردیم که هموطنان خارج از کشور و همچنین افراد غیر ایرانی هم به زبان انگلیسی می‌توانند با بهترین پزشکهای هومیوپاتی ایران ویزیت شوند.

مجموعه هومیوپات برای سراسر ایران، در سریعترین زمان ممکن ارسال رایگان دارو دارد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

بله. شما می‌توانید قبل از درمان در مورد مدارک پزشکی و بیماری خودتان مشاوره رایگان انجام دهید.

توصیه می‌شود که از یک روز قبل از شروع دارو پرهیزهای غذایی در درمان هومیوپاتی را رعایت کنید. برای اطلاعات بیشتر بخش پرهیزهای غذایی را مطالعه کنید.

بله. در ویزیت آنلاین هم بررسی بیمار کامل و با دقت انجام می‌شود و شرح حال و گزارش بیماری با جزییات بیشتر و مدت زمان بیشتری شکل می‌گیرد.

تماس تصویری با پزشک برای ویزیت آنلاین 15 دقیقه است و در صورت صلاحدید پزشک ممکن است بیشتر هم بشود.

برای ارتباط تصویری با پزشک نیازی به نصب برنامه نیست و به صورت آنلاین به نحوی که توضیح می‌دهیم، صحبت می‌کنید.

اگر هر زمانی در طی درمان هومیوپاتی نیاز به آزمایش دادن باشد پزشک به شما اعلام می‌کند.

مبلغ ویزیت آنلاین برای هر جلسه 135 تومان است.

در حال حاضر سه پزشک هومیوپات که همگی از بهترین پزشکان هومیوپات ایران هستند با مجموعه ما همکاری می‌کنند. برای آشنایی بیشتر بخش درخواست ویزیت آنلاین را مطالعه کنید.